Monday, February 18, 2008

sunday trip..!!!!

ari ni kami(aku,mazlan,richie,harry,tulah)pergi ke bunsit utk makan2 angin..!!!tapi bukan naik kereta ok..!!naik motor..!!!!!!weeeeeeeee...ni kira 1st time jua aku bawa motor time2 siang2..selalunya aku bawa malam seja..itu pun jarang2..hehe..oh ya,kami pg bunsit selepas lepak2 d kedai buah..kami jalan gitu kira2 jam2 2 lebih gitu..aku bawa motor,mazlan bonceng richie..dorang naik scooter(mazlan punya-baru keluar tu..)hehe..harry dgn tulah..jadi kesimpulanya aku seja la yg solo2 ni..hehe..tiada minah rempit ba..haha..sampai d sana dorang mandi la..aku & tulah tidak mandi..aku masih lagi d ambang sakit,jadi malas la mau mandi..nanti sakit balik lagi..hehe..kami balik gitu jam2 4.30p.m..tiada jua mau d buatkan d sana..balik lor..hehe..lepas sampai bandar sudah ,kami lepak2 lagi d warung(dkt hotel juta)<-- promote sikit hotel juta..hehe..time tu pun ada anjuran main bola lagi..final..ok la kan..layan2 sekejap..terus sampai d warung semua pigi makan..lapar ni..aku dari pagi belum makan..baru time d warung tu aku makan..harry chow awal,ada hal dia cakap..tulah pun chow awal jua,dia mau pigi pasar lagi..jadi tinggal aku,richie,mazlan..kami balik jam2 7..lepas hantar richie pulang..terus kami balik la..sempat lagi sebelum sampai d rumah,aku merempit lagi d jalan lurus skt rumah aku..haha..meter 80km/jam..haha..terus sampai rumah lor..hehe..ada la jua yang d buat pada hari ni,daripada tidooo seja d rumah kan..thankss everyone..!!!!kita mesti cari destinasi lain lagi nanti..!!weeeeeeeeeee

No comments: